Suport si contact


0264 44 48 59
0364 10 10 76
0744 78 78 98
0730 08 33 55 - 59

Cauta

ncs.com.ro

Help desk

 

Asistenta tehnica pe baza de contract

Timpul pierdut datorita nefunctionarii echipamentelor IT reprezinta o problema, avantajele unui contract de service fiind nenumarate. Ajutorul specialistilor nostri este necesar pentru a va usura munca si pentru a reduce timpul mort datorat problemelor aparute. In baza contractului de service cu firma noastra se efectuaza urmatoarele activitati :

  • prezenta la sediul beneficiarului, conform solicitarii de interventie, a unei (sau mai multor) persoane calificate ;
  • un timp de raspuns de maximum 2 ore de la sesizare ;
  • revizii generale trimestriale ;
  • transportarea la sediul NCS a echipamentelor care necesita interventii a caror anvergura presupune testari complexe si masuratori de laborator ;
  • reduceri de pret din pretul practicat in mod curent in cazul achizitionarii de la NCS de echipamente sau upgrade-uri la echipamente existente.

Pachet service 1Pachet service 2

 

 Contractele de service se fac personalizat, in functie de echipamentele din dotare si de numarul de interventii necesare.

 


Colaboratori
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner